Novinky

Slevy, akce

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Vše o nákupu

1. Výhody - proč nakupovat u nás?

EXPRESNÍ DOPRAVA
Zboží odesíláme Balíkem do ruky České pošty. Česká pošta doručí Vaši zásilku na Vámi uvedenou adresu následující den po odeslání, v případě nepřítomnosti zanechá výzvu a zásilku si můžete vyzvednout na Vaší poště, kde bude uložena 7 dnů.

DOPRAVA ZDARMA
Při objednávce vyšší než 3000,- Kč neúčtujeme dopravné.

DOPRAVA NA SLOVENSKO
Zásilky odesíláme balíkem České pošty. Cena dopravy zahrnuje balné a dopravné. Dobírková částka (částka, kterou budete platit při převzetí zásilky) bude hrazena v EUR. Doprava zdarma se netýká zásilek mimo území ČR. Zásilky do zahraničí jsou účtovány v platných cenách v Kč.

ODESLÁNÍ ZBOŽÍ
Zboží, u kterého je uveden termín odeslání "IHNED", odesíláme nejpozději následující pracovní den po Vaší objednávce. Zboží dostanete následující pracovní den po odeslání.

REGISTRACE K ZASÍLÁNÍ NOVINEK
Můžete se zaregistrovat k zasílání nabídkových e-mailů, které zasíláme max. 12x ročně. Registrovat se můžete při založení účtu.

VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Pokud Vám nebude zboží vyhovovat, rádi Vám zboží vyměníme. Postup při výměně nebo vrácení je uveden v odstavci "Jak postupovat při výměně, vrácení...".


VĚRNOSTNÍ PROGRAM
Za každý uskutečněný nákup Vám připíšeme body, které můžete využít jako slevu na další nákup.

AKČNÍ NABÍDKY
Akce se týkají především krmiv pro psy - zvýhodněná balení granulí, konzerv apod.


DORUČENÍ ZBOŽÍ A PLATBA
Úhrada zboží je v hotovosti při převzetí (dobírka) - neriskujete jako při platbě předem.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Vaše osobní údaje jsou chráněny podle platných zákonů ČR. Jsme registrováni u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Zaručujeme, že Vaše osobní údaje nebudou zneužity v rozporu s platnou legislativou nebo v rozporu s Vašimi požadavky.


2. Kdy dostanu objednané zboží?

TERMÍN ODESLÁNÍ "IHNED"  nebo "SKLADEM"

Toto zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den po Vaší objednávce. Pokud objednáte v pracovní den do 12 hodin, odešleme zboží ještě ten den.

Vaši objednávku dostanete následující pracovní den po odeslání zásilky (platí pro zásilky v ČR).

Termín odeslání se může lišit pro jednotlivé barvy, provedení nebo velikosti.



OSTATNÍ TERMÍNY ODESLÁNÍ
Termíny uvedené u zboží představují lhůtu v pracovních dnech - v této lhůtě objednané zboží odešleme. Termín odeslání je obvykle kratší než uvedené lhůty.

Termíny odeslání a doručení jsou uvedeny u jednotlivých položek zboží. Pokud objednávka obsahuje zboží s různými termíny odeslání, bude odeslána v termínu, který odpovídá nejdelšímu uvedenému termínu odeslání.


3. Jak postupovat při nákupu?

1. Vyberte si zboží, zadejte požadované množství. Pokud jsou uvedeny, zvolte požadovanou velikost, provedení apod. a klikněte na "přidat do košíku".

2. Můžete pokračovat přidáním dalšího zboží.

3. Kdykoli můžete kontrolovat obsah objednávky kliknutím na "košík" - zde můžete upravit množství zboží nebo položku vymazat. Zde je také uvedena cena dopravy.

4. Pokud chcete objednávku uzavřít a odeslat, pokračujte na stránce Nákupní košík kliknutím na "další". Na následující stránce se zaregistrujete (pokud u nás nakupujete poprvé) nebo vyplníte své registrační údaje.

5. Na následujících stránkách vyplňte požadované informace, nutné k vyřízení objednávky, zvolte způsob dopravy a platby a objednávku odešlete. Odesláním objednávky vyjadřujete souhlas s obchodními podmínkami.

6. E-mailem dostanete kopii Vaší objednávky. Potvrzení objednávky společně s termínem odeslání dostanete co nejdříve. V den odeslání zboží dostanete e-mailem informaci o odeslání, společně s číslem zásilky. Průběh vyřizování objednávky můžete kdykoli kontrolovat po přihlášení na svůj účet.


4. Jaké jsou způsoby dopravy a platby?

Objednané zboží odesíláme Českou poštou.

BALÍK DO RUKY ČESKÉ POŠTY: zboží bude doručeno Českou poštou následující pracovní den po odeslání. Pokud nebudete zastižen/a na udané adrese, bude zásilka uložena na poště, kde si ji do 7 dnů vyzvednete.

Cena dopravy při objednávce:

od 500 Kč: 59 Kč

od 3000,- Kč: ZDARMA /*

do 500 Kč: 159,- Kč

/* K některému rozměrnému zboží (klece, kennelky) je účtován příplatek ve výši 100 Kč.

Zásilky na Slovensko a do dalších států EU: Zboží zasíláme Standardním balíkem České Pošty, termín doručení je 5-7 pracovních dnů.
Jednotná cena: 300 Kč

PLATBA
Platba dobírkou

Zboží je odesíláno NA DOBÍRKU - zboží zaplatíte při převzetí v hotovosti.

SLOVENSKO: Platba BANKOVNÍM PŘEVODEM PŘEDEM na základě zaslaných instrukcí.


5. Jsou jiné možnosti objednání (telefonicky, e-mailem...)?

Kromě klasického způsobu objednání v e-shopu (přidáním zboží do košíku, vyplněním osobních údajů a odesláním objednávky) můžete objednat také:

TELEFONICKY: v pracovní dny mezi 9-16 hod. na tel. číslech 728372453

Pro telefonickou objednávku si připravte údaje o objednávaném zboží, adresu pro doručení zboží a případně e-mailovou adresu (abychom Vám mohli zaslat informace o odeslání zboží).

E-MAILEM: nonstop - email pro příjem objednávek je info@smartdogs.cz

V e-mailu uveďte údaje o objednávaném zboží (celý název, kód, případně odkaz na zboží, požadovanou velikost a barvu), adresu pro doručení zboží, telefon.

 
Pro všechny způsoby objednání platí obchodní podmínky.


6. Jak postupovat při výměně nebo vrácení zboží?

Postup při výměně nebo vrácení zboží:
Do 14-ti dnů po převzetí zašlete e-mailem nebo poštou oznámení o vrácení zboží. Do 14-ti dnů po zaslání tohoto oznámení zašlete zboží, které chcete vrátit (vyměnit).

1. zboží zašlete obyčejnou poštou na adresu:
R. Hájek, Fojtka 79, 463 31 Chrastava Zboží můžete také osobně předat po předchozí dohodě.

2. K zásilce přiložte kopii faktury - zde připište, zda chcete zboží vyměnit nebo vrátit platbu. V případě výměny uveďte údaje zboží, které požadujete jako náhradu. Můžete požadovat výměnu za stejné zboží v jiné velikosti nebo barvě, případně výměnu za jiné zboží.

Postup při vyřízení:
Výměnu zboží nebo vrácení platby provedeme ihned po provedení kontroly zaslaného zboží, případně podle dodacích možností konkrétního zboží.

V případě, že zboží bude použité, poškozené apod., mohou být skutečně vynaložené náklady odečteny od vrácené částky za zboží.

Výměna za zboží s odlišnou cenou je považována za novou objednávku - k zásilce bude účtováno poštovné a odečtena částka původně zakoupeného zboží a poštovného (v případě nižší ceny bude rozdíl vrácen).

Postup při reklamaci:
Zboží můžete reklamovat v záruční lhůtě 24 měsíců od převzetí.

1. Reklamované zboží zašlete kompletní (tak, jak Vám bylo odesláno) obyčejnou poštou na adresu:
R. Hájek, Fojtka 79, 463 31 Chrastava
Reklamované zboží musí být vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné.

2. K zásilce přiložte kopii faktury - zde připište, zda v případě kladného vyřízení (uznání) Vaší reklamace chcete zboží vyměnit nebo vrátit platbu za zboží. V případě výměny uveďte údaje zboží, které požadujete jako náhradu. Můžete požadovat výměnu za stejné zboží, případně výměnu za jiné.

Detailní informace o výměně/vrácení nebo reklamaci zboží najdete v obchodních podmínkách.


7. Jak jsou cháněny osobní údaje?

Ochrana dat kupujících a registrovaných uživatelů je plně v souladu se zákonem číslo 101/200 Sb. o ochraně osobních údajů a informací. Veškeré osobní informace, které jsou nutné k vyřízení objednávky kupujícího, jsou používány pouze pro potřebu provozovatele a nejsou poskytovány v žádné podobě nikomu jinému. Objednávky kupujících jsou archivovány.
Kupující nebo registrovaný uživatel dává odesláním objednávky nebo registrací souhlas s tím, že osobní údaje a údaje o nákupech budou shromažďovány a používány.

Zasílání nabídkových emailů je podmíněno souhlasem se zasíláním těchto emailů. Registraci lze ji kdykoli zrušit. Nabídkové e-maily jsou zasílány nejvýše 12x ročně a řídí se podle zákona č. 480/2004.
Provozovatel je registrován u Úřadu pro ochranu osobních údajů pod číslem 00031171. Detailní informace o ochraně osobních údajů najdete také v obchodních podmínkách.

Provozovatel je oprávněn poskytnout třetím stranám souhrnné statistické informace o zákaznících, návštěvnosti, obratu a podobné. Tyto statistiky neobsahují žádnou informaci, která by umožnila identifikovat jednotlivé zákazníky. Provozovatel poskytne takové informace portálu Heureka.cz. V rámci smluvní dohody, podle pravidel a s pověřením ÚOOÚ, zasílá Heureka.cz anonymní e-mailový dotazník, týkající se spokojenosti zákazníka, na jehož základě vznikají recenze daného internetového obchodu "Ověreno zákazníky". Heureka.cz se zavazuje uvedené e-mailové adresy nepředávat třetí straně, nepoužívat je k dalším účelům, a do 30-ti dnů je odstranit ze své databáze.


8. Jaké jsou obchodní podmínky?

Plné znění Obchodních podmínek najdete zde. Obchodní podmínky jsou v souladu se vzorovými obchodními podmínkami Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Aktuální znění obchodních podmínek včetně formulářů pro odstoupení od kupní smlouvy a reklamačního formuláře odesíláme v emailu, který dostanete ihned po odeslání objednávky.


TOPlist    Optimalizace webu SmartDogs.cz - PageRank.cz